Τὸν Σεβασμιώτατο Μητροπολίτης Σαράντα Ἐκκλησιῶν κ. Ἀνδρέα ὑποδέχθηκε στὸ ἐν Ἀθήναις Γραφεῖο Ἐκπροσωπήσεως τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου ὁ Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Λαοδικείας κ. Θεοδώρητο στις 9 Δεκεμβρίου καὶ συναντήθηκε μαζί του μὲ ἀφορμὴ τὴν παραμονή του στὴν Ἀθήνα γιὰ τὴν παρουσίαση τοῦ Λευκώματος “Συσσίτιο Ἁγίας Τριάδος Σταυροδρομίου. Ἡ τράπεζα ἀγάπης”.

Γραφείο
Ἑσπερινὸς Κυριακὴ Β’ Νηστειῶν στὸν Ἱ.Ν.Ἁγίου Δημητρίου (16/03/2025)
Τὴν Κυριακὴ Β’ Νηστειῶν, Ἁγίου Γρηγορίου τοῦ Παλαμᾶ, 16 Μαρτίου


