Τὸν Σεβασμιώτατο Μητροπολίτης Σαράντα Ἐκκλησιῶν κ. Ἀνδρέα ὑποδέχθηκε στὸ ἐν Ἀθήναις Γραφεῖο Ἐκπροσωπήσεως τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου ὁ Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Λαοδικείας κ. Θεοδώρητο στις 9 Δεκεμβρίου καὶ συναντήθηκε μαζί του μὲ ἀφορμὴ τὴν παραμονή του στὴν Ἀθήνα γιὰ τὴν παρουσίαση τοῦ Λευκώματος “Συσσίτιο Ἁγίας Τριάδος Σταυροδρομίου. Ἡ τράπεζα ἀγάπης”.

Γραφείο
Ἐπίσκεψη στό Γηροκομείο Κωνσταντινουπολιτῶν (24/02/2024)
Ὁ Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Λαοδικείας κ. Θεοδώρητος, Διευθυντὴς τοῦ ἐν Ἀθήναις


